Mondial Assistance, miêdzynarodowy lider rynku assistance, zagospodarowa³ rynkow± niszê, przygotowuj±c pakiety ubezpieczeniowe i pomocowe dla producentów oraz dystrybutorów mebli i artyku³ów wyposa¿enia wnêtrz. Meble wraz z dopasowanym do nich ubezpieczeniem oraz pakietem pomocowym autorstwa Mondial Assistance, oferuje ju¿ internetowy sklep Meubles. Propozycja Mondial Assistance to ewenement na rynku polskim i ¶wiatowym – zarówno pod wzglêdem charakterystyki bran¿y, jak i zakresu us³ug.
Us³ugi pomocowe ju¿ na dobre zadomowi³y siê na polskim rynku. Do niedawna funkcjonowa³y jednak nisze, niezagospodarowane przez firmy assistance. Do tych obszarów nale¿a³a w³a¶nie bran¿a meblarska – meble i produkty wyposa¿enia wnêtrz nie by³y dotychczas wzbogacane o tego typu warto¶æ dodan±. Oferta Mondial Assistance jest wiêc wyj±tkowa – nie tylko na rynku polskim, ale i ¶wiatowym. Po raz pierwszy producentom i dystrybutorom artyku³ów wyposa¿enia wnêtrz zaoferowano mo¿liwo¶æ dodania us³ug pomocowych do ich produktów. Absolutn± nowo¶ci± jest tak¿e wiele produktów z tej oferty, takich jak ubezpieczenie casco dla mebli. Polska jest ponadto jednym z pierwszych krajów, w którym wdro¿ona zosta³a oferta skierowan± do producentów i dystrybutorów artyku³ów wyposa¿enia wnêtrz.
-
Fakt, i¿ Polska jest jednym z nielicznych na ¶wiecie krajów, gdzie dostêpna jest taka oferta, nie powinien byæ zaskoczeniem, poniewa¿ rodzimy rynek assistance jest innowacyjny i dynamicznie siê rozwija. Dodatkowym czynnikiem jest rosn±ca ¶wiadomo¶æ Polaków, którzy coraz czê¶ciej postrzegaj± us³ugi pomocowe jako wa¿ny element codziennego ¿ycia. O przygotowaniu oferty dla rynku meblowego, zadecydowa³ tak¿e fakt, i¿ jest to jeden z sektorów gospodarki, który szczególnie odczu³ skutki kryzysu ze wzglêdu na ograniczenie popytu w krajach Europy Zachodniej oraz rozmiar tego rynku w Polsce. Assistance to ¶wietne narzêdzie pomagaj±ce wielu firmom „zregenerowaæ siê” po okresie dekoniunktury. Pozwala bowiem na zwiêkszenie sprzeda¿y i osi±gniêcie przewagi konkurencyjnej - mówi Agnieszka Walczak-Kuc, Dyrektor Sprzeda¿y i Marketingu w Mondial Assistance.
Produkty opracowane przez Mondial Assistance zosta³y wdro¿one przez wirtualny sklep meblowy Meubles. Wraz z ka¿dym zakupionym meblem, klient otrzymuje za darmo przed³u¿on± gwarancjê i dostêp do us³ug pomocowych. W przypadku pierwszego z produktów okres ubezpieczenia trwa 36 miesiêcy i rozpoczyna siê pierwszego dnia po up³ywie gwarancji producenta, a suma ubezpieczenia dla uszkodzonego mebla ka¿dorazowo jest równa cenie detalicznej sprzêtu. Aby rozpocz±æ procedurê odszkodowawcz± wystarczy skontaktowaæ siê z Centrum Operacyjnym Mondial Assistance. Natomiast pakiet pomocowy do³±czany do artyku³ów meblarskich obejmuje kompleksowe us³ugi z zakresu home assistance, czyli pomocy w domu. Klient mo¿e korzystaæ z us³ug specjalistów przez rok od daty sprzeda¿y mebla. Us³ugi te zawieraj± interwencje domowe hydraulika, elektryka, dekarza, ¶lusarza czy szklarza oraz pomoc specjalistów RTV/AGD i technika PC. Pakietem objête s± równie¿ takie elementy jak transport ocala³ego mienia, zakwaterowanie ubezpieczonego w hotelu oraz udzielanie kompleksowych informacji o us³ugodawcach.
-
Nasza firma funkcjonuje na rynku od blisko æwieræ wieku. W tym czasie budowali¶my zaufanie naszych klientów, dostarczaj±c im produkty z najwy¿szej klasy materia³ów, bêd±ce gwarancj± doskona³ej jako¶ci. Mamy d³ugoletni± praktykê w projektowaniu udogodnieñ i rozwi±zañ u³atwiaj±cych u¿ytkowanie mebli. Od dawna naszym klientom gwarantujemy na przyk³ad mo¿liwo¶æ bezproblemowego zwrotu zakupionego mebla, je¿eli nie spe³nia on choæby jednego kryterium jako¶ciowego i funkcjonalnego. Dziêki nawi±zaniu wspó³pracy z Mondial Assistance, nasza oferta sta³a siê jeszcze pe³niejsza, a klienci zyskuj± wiele dodatkowych korzy¶ci u³atwiaj±cych codzienne ¿ycie – mówi Joanna Ciesielczyk z firmy Meubles.
Wspó³praca Mondial Assistance z internetowym sklepem meblowym Meubles rusza z pocz±tkiem stycznia 2011.
Informacja prasowa Mondial Assistance z dnia 10.01.2011 r.