Pakiet „OC Link4” z „Programem Pomocy z samochodem zastêpczym” gwarantuje pomoc tak¿e tym, którzy s± sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu powa¿nie uszkodzili lub zniszczyli swój w³asny samochód. Organizatorem ¶wiadczeñ, w tym auta zastêpczego na okres 3 dni, jest Inter Partner Assistance. Link4 jest pierwszym towarzystwem w Polsce, które wprowadzi³o do swojej oferty tego typu pakiet.
Z analiz prowadzonych przez Inter Partner Assistance wynika, ¿e opcja samochodu zastêpczego to jedno z najczê¶ciej wykorzystywanych ¶wiadczeñ w ramach us³ugi assistance dla flot w 2010 roku. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku odbiorców indywidualnych. W odpowiedzi na powy¿sze potrzeby rynkowe firma Link4 wprowadzi³a do swojej oferty Pakiet „OC Link4”, który zawiera „Program Pomocy z samochodem zastêpczym”. Za realizacjê pomocy osobom posiadaj±cym „OC Link4” odpowiada ca³odobowe Centrum Alarmowe Inter Partner Assistance.
„W naszej ofercie od 10 marca mamy nowy pakiet „OC Link4”, w ramach którego nasz klient otrzymuje do OC „Program pomocy z samochodem zastêpczym”. Jedn± z dodatkowych us³ug jest mo¿liwo¶æ otrzymania auta zastêpczego na okres 3 dni. Nasze rozwi±zanie wyznacza nowy kierunek rozwoju pakietów pomocy dodawanych do OC” - mówi Bartosz Kwieciñski, dyrektor ds. Utrzymania Klienta w Link4. „Program Pomocy z samochodem zastêpczym” istotnie rozszerza zakres ¶wiadczeñ na rzecz naszych klientów. Dlaczego? Dotychczas na rynku stosowana by³a praktyka, ¿e to osoba poszkodowana mog³a wyst±piæ o samochód zastêpczy w ramach OC sprawcy. Nasza oferta stanowi swoisty prze³om - gwarantujemy auto zastêpcze tak¿e tym naszym klientom, którzy s± sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu powa¿nie uszkodzili lub zniszczyli swój w³asny samochód. Co wiêcej pomoc obejmuje tak¿e sytuacje, gdy samochód posiadacza „OC Link4” zostanie skradziony.”
„Pakiet us³ug assistance - zawieraj±cy ¶wiadczenie samochodu zastêpczego - zapewnia kierowcy gwarancjê mobilno¶ci. W przypadku klienta indywidualnego oznacza to mo¿liwo¶æ nieprzerwanej realizacji obowi±zków rodzinnych a tak¿e s³u¿bowych.” – wymienia £ukasz Hajkowski, Mened¿er ds. Rozwoju Biznesu, Inter Partner Assistance Polska S.A. „Nasze Centrum Alarmowe dzia³a 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobê jest do dyspozycji klientów Link 4, których spotka³a nietypowa sytuacja na drodze. Oprócz tego posiadacze assistance mog± liczyæ na bezgotówkowe odholowanie uszkodzonego pojazdu bezpo¶rednio do zak³adu naprawczego wspó³pracuj±cego lub w inne wskazane miejsce.”
Wprowadzenie do pakietów OC programów pomocy jest korzystne zarówno dla Link4, jak i jego klientów. Towarzystwo zyskuje mo¿liwo¶æ wyró¿nienia siê na tle konkurencji, klienci Link4 doceniaj± z kolei korzy¶ci p³yn±ce z posiadania pe³nej ochrony, nawet je¶li nie staæ ich na AC.
Informacja prasowa Inter Partner Assistance z dnia 23.03.2011 r.