Najwiêkszy polski ubezpieczyciel wprowadzi³ zmiany w swojej dotychczasowej ofercie komunikacyjnej. Pojawi³y siê nowe rozwi±zania, takie jak autocasco w wersji „all risks” oraz us³uga "door to door", a tak¿e dodatkowe zni¿ki dla m³odych kierowców.
Zmiany, jakie wprowadza PZU, maj± za zadanie zwiêkszyæ konkurencyjno¶æ ubezpieczyciela, zarówno pod wzglêdem cenowym, jak i jako¶ciowym.
"All risks" to ubezpieczenie chroni±ce od wszystkich ryzyk - ubezpieczeniem AC objête s± uszkodzenia pojazdu, jego zniszczenie lub utrata wskutek wszelkich zdarzeñ, zarówno powsta³ych z winy kierowcy pojazdu, jak równie¿ takich, na które nie ma on wp³ywu, np. kradzie¿, dzia³anie ¿ywio³ów, wandalizm.
PZU do swojej nowej oferty wprowadzi³ tak¿e us³ugê "door to door". Jest to pakiet przeznaczony dla posiadaczy samochodów osobowych. Swoim zakresem obejmuje nastêpuj±ce ¶wiadczenia: organizacjê oraz pokrycie kosztów odbioru uszkodzonego pojazdu oraz dostarczenia tego pojazdu do Sieci Naprawczej PZU, organizacjê naprawy ubezpieczonego pojazdu w warsztacie Sieci Naprawczej PZU, organizacjê oraz pokrycie kosztów wynajmu pojazdu zastêpczego na ca³y czas naprawy uszkodzonego pojazdu (bez limitu).
¬ród³o: PZU, Bankier.pl, Gazeta Ubezpieczeniowa
OZ