Europ Assistance Polska wraz z Generali ¯ycie T.U. S.A. rozszerzyli pakiet opieki o Klientów wykupuj±cych ubezpieczenie na ¿ycie i/lub zdrowie. Klienci Ci otrzymaj± w ramach zawartych umów ubezpieczenia opiekê medyczn±, opiekê nad cz³onkami rodziny oraz zwierzêtami domowymi.
W ramach oferowanej ochrony, ubezpieczeni w Generali T.U. ¯ycie S.A. mog± skorzystaæ z domowej wizyty lekarza lub pielêgniarki. W razie potrzeby Europ Assistance Polska zorganizuje równie¿ transport medyczny do i z placówki medycznej, a tak¿e transport na komisjê lekarsk±. Opieka medyczna gwarantuje równie¿ ubezpieczonym organizacjê procesu rehabilitacji oraz pomocy psychologa. Na ¿yczenie ubezpieczonego dostarczone mu zostan± równie¿ lekarstwa.
W sytuacji, gdy potrzebna bêdzie opieka nad niesamodzielnymi cz³onkami rodziny ubezpieczonego, pakiet us³ug zapewni tak± pomoc, a nawet transport opiekuna lub cz³onków rodziny do wskazanej osoby.
Klienci w momencie zawarcia umowy ubezpieczenia otrzymaj± numer telefonu do Centrum Alarmowego, które przez 24 godziny na dobê, 7 dni w tygodniu s³u¿yæ bêdzie pomoc±. Niniejsz± ochron± objête s± zdarzenia na terytorium Polski.
Kontakt:
Joanna Be³za - Szewc
Head of PR & Marketing
tel. 0-22 205 50 04
E-mail: Joanna.Belza-Szewc@europ-assistance.pl
Ma³gorzata Morañska
PR & Marketing Specialist
tel. 0-22 205 50 15
E-mail: Malgorzata.Moranska@europ-assistance.pl
Pawe³ Wróbel,
Rzecznik prasowy Grupy Generali
Tel.:0 22 543 07 01
Tel. kom.0 510 00 09 20
Fax: 0 22 543 08 94
E-mail:pawel.wrobel@generali.pl
Ingormacja prasowa Europ Assistance z dnia 21.10.2010 r.