Staraj±c siê konsekwentnie poszerzaæ ofertê w ramach kana³u sprzeda¿y bezpo¶redniej z pocz±tkiem marca br. Generali Direct wprowadzi³o nowy produkt dostêpny przy zakupie ubezpieczenia komunikacyjnego AC i/lub OC.
Nowa propozycja Generali Direct obejmuje mo¿liwo¶æ ubezpieczenia wszystkich szyb w samochodzie osobowym jako element dodatkowy do zakupu przy ubezpieczeniach komunikacyjnych. Produkt nie jest dostêpny samodzielnie. Ubezpieczaj±cy sam okre¶la sumê ubezpieczenia, która powinna zawieraæ siê w przedziale od 3 do 6 tys. z³otych. Dop³ata za opcjê „Autoszyby” do sk³adki rocznej za ubezpieczanie komunikacyjne wynosi ok. 85 z³otych.
Produkt funkcjonuje na tej samej zasadzie jak us³uga assistance. Oznacza to, ¿e szkoda zwi±zana z uszkodzeniem szyby zg³aszana jest bezpo¶rednio do ubezpieczyciela, który naprawê zleca firmie zewnêtrznej. W ramach umowy Klientowi przys³uguje wymiana b±d¼ naprawa uszkodzonej szyby.
Korzy¶ci
Istotnym atutem us³ugi jest szybka likwidacja szkody nawet w ci±gu 24 godzin (w zale¿no¶ci od uszkodzenia i dostêpno¶ci w najbli¿szym serwisie). Jest ona realizowana w ramach produktu „Autoszyby” dziêki czemu Klient nie traci zni¿ek w ubezpieczaniu AC za tzw. jazdê bezszkodow±. Ochrona obowi±zuje na terytorium Polski a tak¿e poza granicami kraju.
„Znaj±c potrzeby naszych Klientów staramy siê zapewniaæ im bogat± ofertê dziêki której bêd± mogli zabezpieczaæ siê na wszelkie wypadki losowe i jednocze¶nie kompleksowo korzystaæ z us³ug Generali. Wprowadzaj±c do oferty Generali Direct nowy produkt „Autoszyby” pragniemy wszystkim posiadaczom samochodów daæ poczucie bezpieczeñstwa w przypadku uszkodzenia szyb ich pojazdów oraz poczucie komfortu, zwi±zanego z brakiem utraty zni¿ek w ramach umowy g³ównej AC”- podkre¶la Tadeusz Wójcicki, Dyrektor Departamentu Sprzeda¿y Bezpo¶redniej w Grupie Generali.
Trwaj± przygotowania do wdro¿enia w tym roku produktu „Autoszyby” równie¿ do sieci sprzeda¿y agencyjnych w Generali.
Informacja prasowa Generali z dnia 22.03.2011 r.