Klienci posiadaj±cy poszczególne pakiety assistance Europ Assistance Polska, otrzymuj± dostêp do ca³odobowej infolinii, równie¿ infolinii prawnej. W ramach tej us³ugi mog± skorzystaæ z porady prawnej, telefonicznej konsultacji sprawy z dy¿uruj±cym prawnikiem, a nawet otrzymaæ drog± elektroniczn± wzory dokumentów.
Infolinia prawna to coraz popularniejsza us³uga assistance. Statystyki Europ Assistance Polska pokazuj±, ¿e w 2010 roku liczba spraw prawnych zwiêkszy³a siê trzykrotnie w porównaniu z rokiem 2009. Do niedawna infolinia prawna do³±czana by³a g³ównie do pakietów assistance skierowanych do sektora MSP, czyli np. office assistance do³±czony do konta bankowego lub kredytu.
Ostatnio coraz czê¶ciej oferty skierowane do klientów indywidualnych równie¿ zawieraj± infoliniê prawn±. Tak± ofertê posiadaj± miêdzy innymi: MultiBank S.A., Bank Millennium S.A., Bank Zachodni WBK S.A., a tak¿e BNP Paribas Fortis i Deutsche Bank PBC. Infolinia prawna jest czê¶ci± zarówno assistance samochodowego, podró¿nego, medycznego, jak równie¿ domowego i rodzinnego. Us³ugi infolinii prawnej oferowane s± równie¿ z pakietami us³ug concierge, czyli nieodp³atn± organizacj± przedsiêwziêæ zleconych przez klienta.
-
Nawet profesjonali¶ci maj± coraz wiêkszy problem w poruszaniu siê w g±szczu norm prawnych. W tej sytuacji przeciêtny cz³owiek coraz czê¶ciej nara¿ony jest na ryzyko wynikaj±ce z nieznajomo¶ci prawa. Zaznaczyæ przy tym trzeba, ¿e nie wszystkie sfery obrotu prawnego wymagaj± specjalistycznej wiedzy i pomocy prawnika. Czêsto wystarczaj±ca jest informacja o tre¶ci obowi±zuj±cych przepisów. Z mojego do¶wiadczenia wynika, ¿e najczê¶ciej potrzeba uzyskania informacji prawnej powstaje na gruncie przepisów prawa cywilnego, prawa pracy i prawa spadkowego – dodaje Marek Pilc, Radca Prawny w Europ Assistance Polska.
Informacja prasowa Europ Assistancez dnia 01.02.2011 r.