Europ Assistance Polska wraz z PKO BP S.A. opracowa³y pakiet assistance medycznego i domowego dla klientów banku, którzy posiadaj± rachunek rozliczeniowo-oszczêdno¶ciowy. Pakiet „Senior Assistance” dostêpny jest dla osób, które ukoñczy³y 60 rok ¿ycia.
Assistance medyczny zapewni Seniorom pomoc w razie wypadku b±d¼ nag³ego zachorowania. W tej sytuacji, klienci banku liczyæ mog± na darmow± wizytê lekarza lub pielêgniarki, transport medyczny do szpitala i transport powrotny, organizacjê procesu rehabilitacji, a tak¿e na opiekê domow± po hospitalizacji. Ponadto, Europ Assistance Polska zorganizuje klientom dostawê artyku³ów spo¿ywczych, leków lub sprzêtu medycznego i rehabilitacyjnego do domu. Je¿eli stan chorobowy wymagaæ bêdzie konsultacji u lekarza specjalisty, klienci mog± liczyæ na organizacjê takiej wizyty.
- Nasze do¶wiadczenia pokazuj±, ¿e ta szczególna grupa klientów chêtnie korzysta z medycznych us³ug assistance. Ponad po³owa wszystkich ¶wiadczeñ (53%) w 2010 roku skierowanych do tej w³a¶nie grupy klientów obejmowa³a organizacjê i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej i kosztów leczenia. Nie mog³o zatem tych us³ug zabrakn±æ w pakiecie „Senior Assistance” – dodaje Joanna Borawska, Senior Account Manager, Europ Assistance Polska.
W ramach pakietu „Senior Assistance” dostêpne s± równie¿ us³ugi assistance domowego. Obejmuje on nieodp³atn± pomoc w razie nag³ego zdarzenia w miejscu zamieszkania klienta banku (w³amanie, po¿ar, zalanie, awaria sprzêtu RTV/AGD). W takiej sytuacjach, pakiet „Senior Assistance” zapewnia nieodp³atn± pomoc specjalisty (¶lusarz, elektryk, hydraulik, specjalista w zakresie naprawa sprzêtu domowego). Ponadto, oferta obejmuje dozór mienia, jego transport lub przechowanie, transport klienta do osób bliskich a tak¿e opiekê nad zwierzêtami domowymi. Klienci liczyæ mog± równie¿ na nieodp³atn± organizacjê pomocy sprz±taj±cej.
Klienci PKO BP S.A. maj± równie¿ do dyspozycji szereg infolinii: medyczn±, rodzinn±, komputerow± oraz ogóln±.
Ochron± „Senior Assistance” objêci s± klienci rachunków oszczêdno¶ciowo – rozliczeniowych wraz ze wspó³w³a¶cicielem. Klienci PKO BP S.A. zak³adaj±cy rachunek otrzymuj± numer telefonu do ca³odobowego Centrum Alarmowego, które zorganizuje niezbêdn± pomoc.
Informacja prasowa Europ Assistance Polska z dnia 21.03.2011 r.